This website requires JavaScript.
  • 0 800 300 325 Безкоштовно з номерів усіх українських операторів
  • (044) 350 01 34 Для дзвінків з-за кордону, додайте на початку номера +38
Єдиний офіційний інтернет-магазин

Питання та відповіді

  • Особливості роботи Pandora на період війни
  • Доставка
  • Оплата
  • Догляд за прикрасами
  • Гарантія
  • Політика конфіденційності
  • Договір публічної оферти
  • Правила Програми лояльності "Pandora Club"
Особливості роботи Pandora на період війни
Робота інтернет-магазину e-pandora.ua

Інтернет-магазин e-pandora.ua працює та приймає ваші замовлення.

Всі замовлення доставлятимуться компанією "Нова Пошта". Наразі доступні такі варіанти доставки:
- До найближчого працюючого відділення компанії "Нова Пошта";
- За зручною адресою;
- Самовивіз із пунктів видачі замовлень в магазинах Pandora

Можливість здійснення доставки до вашого міста, відділення чи адреси, може змінитися. Просимо поставитися до цього з розумінням. 

14-денний термін на обмін прикрас та гарантійний період у зонах активних бойових дій буде подовжено на термін дії воєнного часу.

Доставка
Скільки коштує доставка мого замовлення?

Ми пропонуємо вам наступні варіанти доставки замовлення:
- Кур'єром за вказаною адресою – 119 грн;
- До відділення "Нової Пошти" - 79 грн;
- До поштомата "Нової Пошти" - 79 грн;
- Доставка до магазину Pandora - 79 грн;
- Самовивіз за умови наявності товару в магазині Pandora - безкоштовно.

Доставка до поштомата компанії "Нова пошта"

Доставка до поштомата компанії "Нова пошта" по Україні здійснюється в термін від одного до трьох робочих днів. Після отримання повідомлення про підтвердження замовлення з номером ТТН, ви зможете відстежувати статус доставки замовлення на сайті кур’єрської служби "Нова пошта".


Максимальна вартість замовлення для доставки у поштомат - 10 000 грн


Для того, щоб скористатися поштоматом, вам потрібно мати встановлений застосунок “Нової пошти” на смартфоні. Для отримання замовлення потрібно бути залогіненим у додатку під номером телефона отримувача.


Як скористатися поштоматом після отримання повідомлення про те, що ваше замовлення вже чекає на вас у поштоматі:
1. Підійшовши до поштомата, увімкніть Bluetooth на смартфоні
2. У застосунку "Нової пошти" виберіть потрібну ТТН та натисніть "Відкрити комірку"
3. Оп — замовлення вже в руках і можна прямувати далі у своїх справах!


Не забудьте зачинити комірку після себе. Це зробить світ трішки кращим:)


Доступні варіанти оплати при доставці до поштомата компанії "Нової Пошти":
- Оплата платіжною картою на сайті;
- Покупка частинами від monobank;
- Оплата частинами від ПриватБанк.

Доставка до відділення компанії "Нова пошта"

Доставка до відділення компанії "Нова Пошта" по Україні здійснюється в термін від одного до трьох робочих днів.
Для пошуку найближчого до вас відділення кур'єрської служби "Нова Пошта", ви можете скористатися посиланням. Після отриманння смс повідомлення про підтвердження замовлення з номером ТТН, ви зможете відслідковувати статус доставки замовлення на сайті кур’єрської служби "Нова Пошта".
 

Звертаємо вашу увагу: замовлення зберігається у відділенні кур'єрської служби не більше 4 календарних днів, після вичерпання цього терміну відправляється назад. Отримати замовлення може лише особа, вказана у транспортній декларації як отримувач. Для отримання замовлення у відділенні кур'єрської служби необхідно пред'явити документ, що посвідчує особу.

Також ви можете надати документи у електронній версії з мобільного додатку "Дія":
- для відправлень з оголошеною вартістю до 15 000 грн:
посвідчення водія у вигляді електронної версії з мобільного додатку "Дія";

- для відправлень з оголошеною вартістю на будь-яку суму:
паспорт громадянина України у вигляді електронної версії з мобільного додатку "Дія";
паспорт громадянина України для виїзду за кордон у вигляді електронної версії з мобільного додатку "Дія".

Просимо вас, при отриманні замовлення, ретельно перевіряти цілісність посилки та, у разі будь-яких проблем, інформувати операторів служби підтримки клієнтів Pandora за телефоном 0 800 300 325, безпосередньо під час отримання посилки.

Замовлення з доставкою у відділення компанії "Нова Пошта" приймаються відповідно до графіку роботи кур'єрської служби, розміщеному на сайті перевізника.

Доступні варіанти оплати при доставці до відділення компанії "Нової Пошти":
- Оплата платіжною картою на сайті;
- Покупка частинами від monobank;
- Оплата частинами від ПриватБанк.

Доставка кур’єром за зручною адресою

Доставка за зручною адресою здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта" в термін від одного до трьох робочих днів. Після отриманння смс повідомлення про підтвердження замовлення з номером ТТН, ви зможете відслідковувати статус доставки замовлення на сайті кур’єрської служби "Нова Пошта".
 

Просимо вас, при отриманні замовлення, ретельно перевіряти цілісність посилки та, у разі будь-яких проблем, інформувати операторів служби підтримки клієнтів Pandora за телефоном 0 800 300 325, безпосередньо під час отримання посилки.
 

Замовлення з доставкою кур'єром компанії "Нова Пошта" приймаються згідно графіку роботи кур'єрської служби. Графік роботи кур'єрської служби "Нова пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії.


Доступні варіанти оплати при доставці кур'єром за бажаною адресою:
- Оплата платіжною картою на сайті;
- Покупка частинами від monobank;
- Оплата частинами від ПриватБанк.

Самовивіз із магазинів Pandora

Ви можете оформити замовлення на сайті та забрати в будь-якому з офіційних магазинів Pandora

Доступні варіанти оплати при самовивозі:
- Оплата платіжною картою на сайті;
- Оплата при отриманні (карта чи готівка);
- Оплата частинами від monobank (при оформленні онлайн);
- Оплата частинами від ПриватБанк (при оформленні онлайн).

Просимо вас, для отримання замовлення, мати при собі документ, що засвідчує особу (паспорт).

Купівля в магазинах Pandora

Ви можете придбати бажані прикраси у офіційних магазинах Pandora.

Доступні варіанти оплати в магазинах Pandora:
- Оплата готівкою;
- Оплата картою;
- Оплата частинами від ПриватБанк;
-Покупка частинами від monobank.

Оплата
Оплата платіжною картою на сайті

При оформленні замовлення оберіть варіант оплати “Сплатити карткою”.
Після підтвердження замовлення Ви будете переадресовані на захищену платіжну сторінку, де необхідно ввести дані банківської картки. Після успішної оплати ви отримаєте електронний чек. Інформація, зазначена в чеку, містить всі дані про проведену платіжну транзакцію.
Наш сайт підключений до системи безпечних електронних платежів LipPay.
Система реалізована з використанням сучасного стандарту безпеки, який забезпечує максимальний захист Ваших платежів у Інтернеті.


Оплата платіжною картою на сайті доступна при наступних варіантах доставки:
- до відділення "Нової Пошти";
- до поштомату "Нової Пошти";
- кур'єрська доставка за зручною адресою;
- самовивіз з магазину Pandora.
Покупка частинами від monobank

Покупка частинами дає можливість розділити суму покупки на 3 платежі без жодної комісії та переплат. Все що вам потрібно це обрати прикрасу, оформити замовлення, обравши спосіб оплати «Покупка Частинами для клієнтів Монобанк» та підтвердити покупку в додатку (очікуйте на запит від додатку на вашому смартфоні). Перший платіж пройде в момент покупки, а кожний наступний — через місяць.


Покупка частинами від monobank доступна при наступних варіантах доставки:
- до відділення "Нової Пошти"
- до поштомату "Нової Пошти"
- кур'єрська доставка за зручною адресою;
- самовивіз з магазину Pandora;

Оплата частинами від ПриватБанк

Оплата частинами - це зручний спосіб купувати товари, сплачуючи за них поступово. Сума вашої покупки ділиться на 3 рівних частини, які щомісяця списуються з рахунку вашої картки.

Додавайте бажані прикраси до кошика, оформлюйте замовлення, обравши спосіб оплати «Оплата Частинами від Приват Банку».
Оплата частинами дає можливість розділити суму покупки на 3 платежі без жодної комісії та переплат. Все, що вам необхідно – платіжна картка ("Універсальна", "Універсальна Gold», картки VIP-клієнтів (Platinum, Infinite, World Signia / Elite) та доступний ліміт.

Власний доступний ліміт по сервісу ви можете дізнатися:
1) Відправивши СМС на номер 10060 з текстом CHAST
2) Звернувшись у відділення ПриватБанку
3) Знайти інформацію в системі «Приват 24».


Оплата частинами від ПриватБанк доступна при наступних варіантах доставки:
- до відділення "Нової Пошти"
- до поштомату "Нової Пошти"
- кур'єрська доставка за зручною адресою;
- самовивіз з магазину Pandora;

Догляд за прикрасами
Послуга платної чистки прикрас Pandora

Ми пропонуємо послугу чистки прикрас у фірмових магазинах Pandora. Спосіб чистки обирається фахівцями Pandora, в залежності від типу прикрас та матеріалів. Чистка прикрас полягає у видаленні забруднень з ювелірних виробів за допомогою ультразвукової чистки або засобів по догляду за прикрасами. Прикраси з елементами, виготовленими з силікону, можуть бути пошкоджені під час ультразвукової чистки, тому такі прикраси для чищення не приймаються.

Звертаємо увагу, що у послугу чистки не входить послуга з видалення органічних забруднень. Ми просимо вас очистити ювелірний виріб від слідів органічних забруднень самостійно, перед професійною чисткою прикраси в магазині

 

Вартість послуги – 395грн, у вартість включено чистку до 10 прикрас (якщо кількість прикрас менше ніж 10, послуга сплачується у повному обсязі). Прикраси приймаються для чищення сім днів на тиждень, крім святкових днів. Сплата за послугу здійснюється після її виконання.

Адреси магазинів, де доступна послуга ультразвукової чистки прикрас:

Київ

ТРЦ "Проспект", магазин "Pandora", вул. Гната Хоткевича, 1в;
ТРЦ "Рівер Мол", магазин "Pandora", Дніпровська Набережна, 10в;
ТРЦ "Космополіт", магазин "Pandora", вул. Вадима Гетьмана, 6;
ТРЦ "Лавина Мол", магазин "Pandora", вул. Берковецька, 6д;
ТЦ "Аладдін", магазин "Pandora", вул. Гришка, 3а;
ТРЦ "Гулівер", магазин "Pandora",  пл. Спортивна, 1а;
ТРЦ "Скай Мол", магазин "Pandora", просп. Генерала Ватутіна, 2т;
ТРЦ "Дрім Таун", магазин "Pandora", пр. Оболонський, 1б;
Універмаг "Україна", магазин "Pandora", пл. Перемоги, 3;
ТРЦ "Respublika Park", магазин "Pandora"

Одеса

ТЦ "Європа", магазин "Pandora", вул. Дерибасівська, 21;
ТРЦ "Сіті Центр", магазин "Pandora", просп. Маршала Жукова, 2.

Дніпро

ТЦ "Пассаж", магазин "Pandora", просп. Дмитра Яворницького, 50.

Львів

ТРЦ "Кінг Крос Леополіс", магазин "Pandora", с. Сокільники, вул. Стрийська, 30;
ТРЦ "Вікторія Гарденс", магазин "Pandora", вул. Кульпарківська 226А

Вінниця

ТРЦ "Sky Park", магазин "Pandora", вул. Миколи Оводова, 51.

Івано-Франківськ

ТЦ "Арсен", магазин "Pandora", вул. Миколайчука, 2.

Запоріжжя

ТЦ "City Mall", магазин "Pandora", вул. Запорізька, 1б.

Луцьк

ТРЦ " Порт сіті", магазин "Pandora", вул. Сухомлинського, 1.

Житомир

ТРЦ "Global UA", магазин "Pandora", вул. Київська, 77.

Черкаси

ТРЦ "Любава", магазин "Pandora", бул. Шевченка 208/1.

Полтава

ТРЦ "Екватор", магазин "Pandora", вул. Ковпака, 26.

 

 

 

 

 

Як відкривати браслети та кліпси Pandora

Щоб відкрити Ваш браслет або будь-яку  кліпсу, поверніть її застібкою до себе. Встановіть ніготь у горизонтальному заглибленні на застібці (або кліпсі). Злегка натисніть на застібку з іншої сторони, продовжуючи тримати ніготь у заглибленні. Відкидна частина застібки відкриється з характерним звуком. Будь-які  допоміжні інструменти (окрім спеціального  відмикача браслетів Pandora) не повинні застосовуватися для відкриття застібок або кліпс. Відмикач браслетів Pandora - ідеальний інструмент для відкриття застібок на браслетах та кліпсах Pandora без пошкодження виробів або Ваших нігтів. Тримайте відмикач браслетів Pandora у Вашій домінуючій руці та утримуйте застібку у протилежній руці. Встановіть серцеподібну сторону відмикача у горизонтальне заглиблення застібки. Натискайте обережно  без застосування сили. Як тільки Ви натиснете, застібка відкриється. Використовуйте цю інструкцію також і для відкриття кліпс.

Щоденний захист ювелірних виробів

Пам'ятайте!

Дуже важливо регулярно очищати прикраси Pandora та доглядати за ними. Як бренд, ми турбуємось про ваші прикраси тому спростили цей процес, зробивши його доступнішим за допомогою засобів для чищення Pandora та простих порад щодо догляду в домашніх умовах.

Загальні рекомендації

  • Поліруйте прикраси м’якою полірувальною серветкою, щоб зберегти яскравий блиск. Ви можете використовувати набір для догляду Pandora, щоб зберегти зовнішній вигляд своїх прикрас. Серветка для полірування не усуне подряпин, тому важливо захистити свої прикраси, як зазначено нижче.
  • Зберігайте окремо в захисній коробці або у спеціальному мішечку для уникнення подряпин та запобігання тьмяніння.
  • Захищайте прісноводні культивовані перли та шкіру від прямого сонячного світла та яскравого освітлення, щоб запобігти їх вигоранню.
  • Знімайте свої ювелірні вироби перед тим, як лягати спати або перед заняттям спортом.
  • Обмежте взаємодію прикрас з кремами, парфумами чи лосьйонами. Ювелірні вироби не повинні піддаватися впливу хлору, хімікатів або солоної води, це погіршує їхній зовнішній вигляд.
  • Уникайте контакту прикрас з макіяжем, кремами, парфумами та спреями для волосся. Під час миття рук каблучки рекомендуємо знімати.
  • Дбайте про приховані силіконові вставки, які мають деякі прикраси. Вставки чутливі, тому, будь ласка, тримайте їх якомога далі від хімікатів та екстремально підвищених чи понижених температур, оскільки вони можуть послабити здатність силікону триматися. Розчин для чищення Pandora дозволений для використання чистки усіх виробів Pandora, що містять силіконові деталі.
  • Поводьтеся з ювелірними виробами з любов’ю та турботою, особливо з прісноводними культивованими перлинами, перламутром та намистинами зі склом. Будьте обережні, щоб не впустити їх на підлогу або випадково не вдаритись ними об тверді поверхні, оскільки це може пошкодити їхню делікатну структуру.

Порада по швидкому догляду: ювелірні вироби рекомендується одягати в останню чергу, а знімати в першу.

Метали та каміння

Асортимент каміння Pandora включає високоякісні дорогоцінні каміння, культивовані перлини або синтетичне каміння. Рекомендуємо Вам з особливою обережністю поводитися із прикрасами з камінням, а також зберігати їх окремо, щоб уникнути подряпин. Очищуйте вироби теплою мильною водою і м'якою щіточкою. Намистини, що містять каміння та срібну основу особливо чутливі до пошкоджень. Оберігайте вироби з камінням від ударів та падіння на тверді поверхні. Зверніть увагу, що деяке каміння має особливі вимоги по догляду за ним. Будь ласка, зверніться до представника магазину Pandora для отримання додаткової інформації. Використовуйте набір для догляду, серветку чи мильний розчин для чистки прикрас зі срібла, золота та каміння. Якщо ви сумніваєтеся, зверніться до ювеліра або у місцевий магазин Pandora.

Золото

Варто дбайливо поводитися з ювелірними виробами, виготовленими із 14к золота. Оберігайте прикраси від контакту з твердими предметами, що можуть пошкодити їх. Щоб уникнути тьмяніння та забруднення, вироби не повинні піддаватися дії хімічних речовин, парфумів і лосьйонів, а також їх необхідно знімати перед прийняттям душу та ванни, відвідуванням басейну та оберігати від контакту з водою. Для підтримання чистоти ви можете використовувати Набір для догляду за ювелірними прикрасами Pandora.

Вироби з покриттям золотом та рутенієм

Сяючі та елегантні вироби з унікального сплаву з покриттям золота, створені за допомогою поєднання металів (міді, срібла та золота), що наділяє прикраси романтичними рожевими або лимонно-золотими відтінками.

Ці інноваційні вироби потребують особливого догляду, тому просимо Вас дотримуватися наших рекомендацій для збереження бездоганного вигляду Ваших прикрас. Використання спеціальних полірувальних серветок допоможе зберегти сяйво унікального покриття. Для очищення Ваших прикрас в домашніх умовах змочіть тканину у теплій воді, із додаванням невеликої кількості м'якого мила, та обережно протріть виріб. Промийте чистою водою та висушіть м'якою тканиною. Якщо забруднення важко змити, залиште прикраси в теплій мильній воді на 5-10 хвилин.

Для підтримання чистоти ваших ювелірних виробів з покриттям золотом та рутенієм, ви можете використовувати “Набір для догляду за ювелірними прикрасами Pandora”. Помістіть прикраси в спеціально розроблений розчин для чистки Pandora на дві хвилини, після чого промийте їх у теплій воді та висушіть м’якою сухою тканиною. Для полірування прикрас зі сплавів з покриттям золотом та рутенієм слід використовувати тільки рожеву сторону спеціальної серветки Pandora.

Уникайте використання будь-яких засобів для очищення та полірування, що містять абразивні елементи. Пам'ятайте, що вироби не повинні піддаватися дії хімічних речовин, парфумів і лосьйонів, а також їх необхідно знімати перед прийняттям душу та ванни, відвідуванням басейну та оберігати від контакту з водою.

Зношування покриття з часом є нормою. Гарантія від Pandora не розповсюджується на такі випадки, а також на механічні пошкодження. Вироби можуть бути повторно покриті, але ця послуга не надається Pandora.

Емаль

Емаль надає ювелірним виробам неперевершених глянцевих кольорів і довговічного покриття. Тип емалі, що використовується у виробах Pandora, має покращену зносостійкість завдяки виробництву без використання скла. Усі емальовані покриття Pandora наносяться на ювелірні вироби вручну. Емаль Pandora не містить в собі скла, тому вона міцна та надійна. Цей матеріал достатнього полірувати серветкою для блиску та чистоти. Уникайте прямих сонячних променів, щоб колір емалі не потьмянів.

Скло

Для щоденного догляду поліруйте скло. Щоб очистити скло, обережно протріть його м’якою тканиною без ворсу, змоченою в теплій воді, в якій розчинено невелику кількість рідкого мила. Знову протріть скло водою (без мила), а потім витріть насухо м’якою тканиною.

Матове скло Мурано

Кожна намистина Pandora зі склом Мурано є унікальною завдяки особливому методу виробництва, тому прикраси можуть містити незначні розбіжності у дизайні, кольорі і розмірі. Також вони можуть містити різну кількість маленьких бульбашок. Всі ці розбіжності є свідченням ручної роботи, що використовується у виробництві наших прикрас.

Зверніть увагу, що непрозорий ефект матових намистин із муранського скла може змінитися, під час носіння прикраси покриття стає більш блискучим та неоднорідним. Його слід протирати полірувальною серветкою.

Шкіра

Шкіра — це натуральний матеріал, що потребує ретельного догляду. Вироби зі шкіри можуть з часом розтягуватись або тьмяніти. Ви можете помітити різні відтінки кольору у виробах — це натуральні особливості матеріалу. Бережіть вироби зі шкіри від води та інших рідин – вони можуть спричинити пошкодження та втрату кольору.

Для щоденного чищення просто обережно протирайте шкіру м’якою сухою тканиною. Плями слід видаляти безпосередньо перед тим, як вони поглинаються або висихають — використовуйте м’який професійний засіб для чищення (без хімічних речовин) або м’яке мило. Створіть піну в мисці й нанесіть піну на м’яку тканину без ворсу, а потім протріть шкіру. Після цього протріть шкіру сухою тканиною та додайте кондиціонер для шкіри, щоб захистити її далі. Пам’ятайте, щоб шкіра не потрапляла під прямі сонячні промені.

Текстиль

Наші браслети з тканинного шнура виготовлені зі 100% синтетичних поліефірних волокон. Якщо ваш браслет трохи забруднився, не занурюйте його у воду, оскільки це може пошкодити або знебарвити волокна. Натомість проведіть по ній злегка змоченою білою бавовняною тканиною, стежачи за тим, щоб не натирати тканину занадто енергійно. Не розтирайте, а обережно проведіть по змоченій тканині круговими рухами, починаючи від зовнішнього краю плями і рухаючись до центру.

Прісноводні культивовані перлини та перламутр

Ніколи не замочуйте прісноводні культивовані перлини у воді і не натирайте їх сильно, оскільки це може пошкодити перламутр. Натомість витріть їх дуже м’якою чистою тканиною, змоченою в теплій мильній воді, потім просушіть. Виконуйте ці ж дії для перламутру.

Оксидований браслет Pandora Reflexions

Щоб почистити браслет, промийте його під проточною водою і витріть насухо паперовим рушником. Очистіть застібку полірувальною серветкою Pandora, стежачи за тим, щоб не натирати браслет, оскільки це може видалити покриття.

Кераміка

Для підтримання чистоти ваших ювелірних виробів з кераміки, протерти вологою тканиною, а потім витерти насухо безворсовою тканиною. Будьте обережні, щоб не впустити вироби з кераміки на підлогу або випадково не вдаритись ними об тверді поверхні, оскільки це може пошкодити їхню делікатну структуру.

Силіконові елементи

Деякі ювелірні вироби Pandora залишаються на місці завдяки вбудованому силіконовому фіксатору. Силіконові фіксатори не повинні зазнавати впливу полірувальних засобів для срібла, ультразвукового очищення, хімічного та термічного впливу, оскільки це може вплинути на їх фіксуючі властивості. Розчин для чищення Pandora дозволений для використання чистки усіх виробів Pandora, що містять силіконові деталі.

Зберігання

Коли ювелірні вироби не використовуються, вони мають зберігатися окремо у захисній коробці або мішечку, щоб уникнути подряпин і запобігти зміні кольору або тьмянінню.

Сумісність

Розрізняють три концепції браслетів з намистинами Pandora: Колекцію Moments, колекцію Pandora ME та Reflexions, які не є сумісними.

Через винятковість та тендітність дизайну намистин з Колекції Pandora ME, вони фізично не можуть бути поєднані із браслетами Колекції Moments. Комбінуючи вироби із різних колекцій, ви можете пошкодити тендітні вироби - на такі пошкодження гарантія не розповсюджується.

Гарантія
Гарантія

e-pandora.ua гарантує відповідність ювелірних виробів умовам ДСТУ 3527-97 "Вироби золотарські з коштовних металів. Загальні технічні умови" і надає гарантійне обслуговування, яке включає усунення прихованих недоліків, що виникли з вини виробника.

Купуючи прикраси в e-pandora.ua, будьте впевнені, що ювелірні вироби мають механічну або лазерну пробу державного зразка Центрального казенного підприємства пробірного контролю.

Термін гарантії прикрас з золота та срібла – 2 роки з моменту покупки, сплавів зпокриттям 14к золотом та 14 рожевим золотом – 30 днів. Гарантійний термін вказаний на бирці прикраси.
 

Умови гарантійного обслуговування

- для виконання гарантійного ремонту покупець повинен мати товарний чек з датою продажу;
- гарантійний ремонт не розповсюджується на вироби, які мають механічні пошкодження, сліди взаємодії з лужними мийними засобами, речовинами, що містять хлор та йод, кремами та мазями, які містять ртуть та її сполуки;
- у відношенні виробу не має бути перевищений гарантійний термін;

Товар, відправлений з запитом на гарантійне обслуговування, підлягає проведенню експертизи для підтвердження виробничого дефекту. Експертиза товару здійснюється при надходженні прикраси з документами на наш склад.
 

Для оформлення повернення товару неналежної якості потрібно виконати 3 кроки:

- Звернутися за телефоном гарячої лінії 0 800 300 325 
- Заповнити документи для проведення експертизи, які ми надішлемо вам на електронну адресу після спілкування з менеджером гарячої лінії та вислати їх нам для перевірки на e-mail: [email protected]
- Відправити нам виріб з заповненими документами через будь-яке відділення або кур’єром ТОВ «Нова Пошта» на ТОВ "Амадео", вказавши код ЄДРПОУ 39435939, та обравши оплату відправлення "безготівка" за рахунок відправника, м. Київ, вул. Шахтарська, 11.

Термін і порядок проведення експертизи:

- Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на відповідність всім вказаним правилам та відправляємо прикрасу на експертизу, яка зазвичай проходить до 14 днів. 
- Після того, як ми отримаємо висновок експерта, грошові кошти будуть перераховані на банківську картку вказану в «Заяві на повернення».
 

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
- Якщо відсутня «Заява на повернення» та «розрахунковий документ (чек)» із вказаними причинами повернення;
- Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

У гарантійному випадку ми обміняємо виріб на аналогічний або пропорційно зменшимо вартість виробу, або безкоштовно усунемо недоліки в розумний термін.

Повернення товару

Повернення придбаних в інтернет-магазині "e-pandora.ua" товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України "Про захист прав споживачів".

Згідно з діючими нормами законодавства, ювелірні вироби належної якості не підлягають поверненню*.
 * Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатку №3, а також постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Pandora цінує своїх Покупців та здійснює обмін ювелірних виробів належної якості, що були придбані в мережі магазинів Pandora*, якщо ювелірний виріб не підійшов за розміром.
Обмін товару здійснюється протягом 14 днів з дня продажу** за умови наявності:
1. розрахункового документа;
2. бирки;
3. цілісності пломби.

Звертаємо Вашу увагу, що обмін виробу не здійснюється у разі:
1. відсутності розрахункового документа;
2. пошкодження бирки;
3. пошкодження пломбування виробу; 
4. наявності ознак використання (не приймаються прикраси, які надягалися та носилися);
5. наявності механічних пошкоджень виробу або його частин;
6. пройшло понад 14 днів з моменту покупки.
Після отримання виробу для обміну, наші працівники перевірять його стан для контролю якості протягом 2-5 робочих днів. Після перевірки стану виробу ми повернемо гроші або обміняємо на інший виріб.

*  маються на увазі магазини, які належать мережі магазинів ТОВ “АМАДЕО”.
** Вироби зі вставками з дорогоцінного каміння перед здійсненням обміну або поверненням можуть бути попередньо надіслані на експертизу. 

Товари, представлені в Інтернет-магазині "e-pandora.ua" - оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний товар.

У разі якщо Ваше повернення зумовлене неналежною якістю ювелірного виробу (виробничим дефектом), такий товар підлягає проведенню експертизи для підтвердження виробничого дефекту. Експертиза товару здійснюється при надходженні повернення на наш склад.

Для оформлення повернення товару неналежної якості потрібно здійснити 3 кроки:
1. Звернутися за телефоном гарячої лінії 0 800 300 325
2. Заповнити документи для проведення експертизи, які ми надішлемо вам на електронну адресу після спілкування з менеджером гарячої лінії та вислати їх нам для перевірки на e-mail: [email protected]
3. Відправити нам виріб з заповненими документами через будь-яке відділення або кур’єром ТОВ «Нова Пошта» на ТОВ "Амадео", вказавши код ЄДРПОУ 39435939, та обравши оплату відправлення "безготівка" коштом відправника, м. Київ, вул. Шахтарська, 11.

Термін і порядок повернення:
1. Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на відповідність всім вказаним правилам та відправляємо прикрасу на експертизу, яка зазвичай проходить до 14 днів. 
2. Після того, як ми отримаємо висновок експерта, грошові кошти будуть перераховані на банківську картку вказану в «Заяві на повернення».

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:
1. Якщо відсутня "Заява на повернення" та "розрахунковий документ (чек)" із вказаними причинами повернення;
2. Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
У гарантійному випадку ми обміняємо виріб на аналогічний або пропорційно зменшимо вартість виробу, або безплатно усунемо недоліки в розумний термін.


Важливо! Якщо у вас виникли певні питання, пов'язані з оформленням повернення − без вагань телефонуйте або пишіть нам, і ми зробимо все можливе для надання вам вичерпної інформації та необхідної допомоги.
 

Політика конфіденційності
Політика конфіденційності

Остання редакція: 05/06/2020

ТОВ «АМАДЕО» поважає право відвідувачів веб-сайту e-pandora.ua (надалі – Сайт) на приватність і конфіденційність і визнає важливість захисту зібраної інформації про них.

Дійсна політика конфіденційності представляє собою публічний документ, який охоплює всі персональні дані («ПД»), що обробляються ТОВ «АМАДЕО» («Володілець персональних даних»), і розроблена відповідно до діючого законодавства України про персональні дані.

Дійсна політика регулює порядок використання ресурсів, сервісів, можливостей сайту e-pandora.ua, а також порядок використання інформації, наданої Вами ТОВ «АМАДЕО».

ТОВ «АМАДЕО» не буде збирати, використовувати або розголошувати Ваші персональні дані інакше, як передбачено цією Політикою конфіденційності та чинним законодавством України.

Використовуючи Сайт, Ви погоджуєтесь з умовами політики конфіденційності ТОВ «АМАДЕО». 

У разі внесення будь-яких змін до умов даної політики конфіденційності, про це в чіткій, доступній формі повідомляється на Сайті, такі зміни вступають в силу одразу після публікації.

Спосіб збору інформації

Інформація може збиратися шляхом:

- заповнення Вами інформації при реєстрації на Cайті;

- надання Вами даних під час спілкування через «гарячу» лінію;

- надання Вами інформації шляхом заповнення бланку введення інформації для участі у конкурсах, рекламних акціях, опитуваннях тощо як онлайн, так і шляхом заповнення відповідних анкет безпосередньо у роздрібному магазині мережі Pandora

 

Перелік інформації

Обов’язковою є наступна інформація:

- ПІБ;

- e-mail та/або номер мобільного та/або домашнього телефону

Додаткова інформація:

- дата або рік народження;

- адреса проживання (місцезнаходження);

- сімейний стан;

- наявність/відсутність дітей;

- інформація про стилістичні вподобання;

- інформація щодо зацікавленості у тому чи іншому товарі;

- інформація про замовлення та здійснені покупки;

- відгуки та пропозиції;

Додатково може збиратися та оброблятися інформація, що надходить від технічних засобів, через які Ви контактуєте з нами (дані файлів cookies, відомості, отримані в запитах, питаннях, коментарях і відгуках, географічне положення),  в тому числі інформацію про самі технічні засоби, як-то:

- тип пристрою;

- операційна система;

- тип браузера.

Заповнення додаткових даних в анкеті дозволить нам інформувати учасників програми лояльності про унікальні пропозиції на основі зазначених вподобань, створювати персональні акції, беручи участь в яких, на рахунок бонусної картки учасника програми лояльності нараховуються додаткові бонуси за покупки

 

Мета збирання інформації

Ми збираємо інформацію для:

- оцінки якості обслуговування споживачів/користувачів Сайту;

- забезпечення споживачів актуальною інформацією про товар та акції мережі Pandora (ТОВ «АМАДЕО»);

- оформлення та обробки замовлень Товару;

- покращення якості обслуговування споживачів/користувачів Сайту;

- для надання Вам доступу до послуг, що передбачаються для зареєстрованих користувачів, таких як списки побажань та сповіщення про надходження Товарів;

- підвищення ефективності контенту;

- надання допомоги через «гарячу лінію»;

- проведення досліджень ринку.

 

Обробка інформації здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства України. Користувач підтверджує, що в майбутньому не буде мати ніяких претензій до вище вказаних осіб щодо використання його персональних даних, з метою, викладеною вище.

 

Передавання інформації третім особам

ТОВ «АМАДЕО» не передає інформацію третім особам, надану Вами окрім випадків:

- доставки Вашого замовлення поштовим, кур’єрським та обслуговуючими компаніями,

- операторам зв’язку, колл-центрам (центрам обробки викликів), з якими укладені відповідні договори; фінансовим установам (у разі повернення Вам коштів за товар);

- прямо передбачених чинним законодавством України. 

 

Термін збереження інформації

Надана інформація зберігається лише до тих пір, доки це має сенс для мети, зазначеної у цій Політиці конфіденційності.
 

Ваші права

Ви маєте право:

- знати, які дані ми обробляємо, як ми їх отримуємо та яким чином використовуємо;

- вимагати оновлення та/або доповнення інформації про Вас;

- вимагати виправлення будь-яких помилок в ПД, які ми маємо відносно Вас;

- вимагати знеособлення Ваших даних;

- обмежити обробку Ваших даних;

- направити запит на отримання копії даних, які ми зберігаємо про Вас (і ми надаємо Вам це безкоштовно, після підтвердження Вашої особи);

- отримати копію деяких або всіх Ваших персональних даних;

- відкликати згоду на обробку персональних даних;

- вимагати видалення Ваших даних з наших систем (після отримання та розгляду Вашого запиту ми будемо зобов'язані негайно, але в будь-якому разі не пізніше встановленого законодавством строку припинити обробку і видалити Ваші персональні дані).

 

У разі, якщо Ви надали згоду використання своїх персональних даних для інформаційних розсилок* Ви в будь-який час можете відкликати свою згоду, зателефонувавши на «Гарячу» лінію або натиснувши «відписатися» в електронному листі з інформаційною розсилкою, або відписавшись від текстових повідомлень**.

 

* до інформаційних розсилок відносяться електронні та поштові розсилки з інформацією про продукцію, особливі пропозиції, акції, заходи, що організовуються ТОВ «АМАДЕО».

**Ви можете отримати невелику кількість додаткових повідомлень відразу після скасування підписки, але ми виконаємо Ваш запит якомога швидше.

 

Щоб скористатися будь-якими з вищезазначених прав, Ви можете увійти в свій обліковий запис або звернутися в нашу службу підтримки клієнтів за email-адресою [email protected] або на «Гарячу лінію» за номером телефону 0800 300 325 або написати листа із запитом на адресу ТОВ «АМАДЕО», 01133, Україна, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 17.

Для уникнення порушень та незаконному використанню Ваших даних третіми особами, перед виконанням Вашого запиту ми можемо попросити вас підтвердити Вашу особистість.


Безпека даних

Для забезпечення захисту персональних даних ми слідуємо міжнародним стандартам і використовуємо передовий досвід в індустрії інформаційної безпеки, які включають в себе фізичні, адміністративні, технічні та організаційні заходи.

Нашим завданням є забезпечення конфіденційності, цілісності, доступності та керованості при обробці персональних даних. На стадії впровадження нових (і експлуатації вже існуючих) сервісів ми використовуємо сучасні методи і технології захисту, які дозволяють запобігти несанкціонованому доступу до персональних даних (програмно-апаратні засоби виявлення і запобігання захисту, інтелектуальні системи виявлення несанкціонованого доступу, надійне шифрування при зберіганні і передачі даних, контроль фізичного і технічного доступу до даних).

За встановленою внутрішніми правилами підприємства періодичністю ми здійснюємо перевірку рівня захищеності наших сервісів, інфраструктури і забезпечуємо постійний захист від шкідливого ПЗ і сучасних кіберзагроз.

Також нами передбачені заходи для недопущення раптової втрати даних, що зберігаються і їх своєчасного відновлення в разі фізичного або технічного збою. Ми постійно проводимо моніторинг захищеності і періодичну оцінку ефективності заходів захисту, в результаті яких впроваджуємо необхідні поліпшення. Ми також вимагаємо від процесорів даних реалізації відповідних заходів щодо захисту від несанкціонованого доступу і дотримання конфіденційності даних та укладаємо із співробітниками і контрагентами договірні зобов'язання щодо дотримання конфіденційності, за порушення яких передбачено штрафні санкції.

 

Використання файлів Cookie

Сайт використовує технологію cookie, за допомогою якої він налаштовується на роботу особисто з Вами. Зокрема без цієї технології неможлива робота з кошиком.

Файли cookie - це дуже маленькі файли, які відправляються нами на Ваш комп'ютер або інший пристрій, доступ до якого ми можемо отримати при відвідуванні Вами нашого сайту в майбутньому. Така технологія дозволяє сайту при необхідності звертатися до збереженої інформації і покращувати зручність роботи з нашими інформаційними ресурсами. Ви завжди можете самостійно змінити настройки браузера і таким чином відмовитися від збереження файлів cookies.

 

Застереження для осіб віком до 16 років

Особи віком до 16 років мають право вчиняти правочини (у т.ч. купувати товари, надаючи свої персональні дані) лише з дозволу батьків/опікунів у порядку, встановленому Цивільним кодексом України. Передача такою особою персональних даних буде розцінена нами як отримання згоди батьків/опікунів та наявність у особи прав на вчинення правочинів.

 

Контактні дані

Для зв’язку з нами щодо питань, пов’язаних із політикою конфіденційності, будь ласка, використовуйте наступні засоби зв’язку:

Email: [email protected]

«Гаряча» лінія: 0800300325

Поштова адреса для листування: 01133, Україна, м. Київ, бульвар Лесі Українки, будинок 17

Договір публічної оферти
Договір публічної оферти

Договір публічної оферти

Остання редакція: 05/06/2020

 

Визначення термінів:

ТОВ «АМАДЕО» - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АМАДЕО», код ЄДРПОУ 39435939, місцезнаходження за адресою: 01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки 17; електронна пошта: [email protected].  

Сайт – веб-сайт, що розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://e-pandora.ua/, включаючи всі його веб - сторінки.

Товар – товари, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті.

Публічна оферта – спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція ТОВ «АМАДЕО», що стосується укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених ТОВ «АМАДЕО» умовах.

Користувач/Покупець – особа, що переглядає інформацію на Сайті та/або замовляє, та/або отримує, та/або резервує Товари із використанням технічних інструментів Сайту.

Одержувач – Покупець, або особа, яка від імені Покупця фактично отримує Товар, що був доставлений Компанією-перевізником.

Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту запит Користувача на здійснення купівлі обраних ним Товарів.

Акцепт – вчинення Користувачем дій, що спрямовані на прийняття умов цієї Публічної оферти.

Реєстрація – заповнення Користувачем відповідної форми на Сайті з зазначенням необхідних для ідентифікації даних.

Особистий кабінет – сторінка Сайту, що містить історію замовлень Користувача/Покупця,  зроблених за допомогою Сайту та персональну інформацію, вказану при Реєстрації. Власний кабінет Покупця може містити також іншу інформацію, необхідну для ідентифікації Користувача/Покупця та оформлення замовлень, об’єм якої визначається ТОВ «АМАДЕО» самостійно.

Гаряча лінія – один з засобів інформаційної підтримки. Номер телефону Гарячої лінії: 0 800 300 325. Гаряча лінія працює з 09:00 до 19:00 з понеділка по п’ятницю та з 10:00 до 18:00 з суботи по неділю.

 

1. Загальні положення

1.1. Інформація, що розміщена на Сайті, містить умови пропозиції придбання Товару і являє собою Публічну оферту ТОВ «АМАДЕО», адресовану невизначеному колу осіб  - користувачам Сайту.
1.2. Акцептом є факт реєстрації Користувача/Покупця на сайті, який є вираженим наміром Користувача/Покупця здійснити придбання обраних на Сайті Товарів.
1.3. Акцептом Користувач/Покупець засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами цієї Публічної оферти без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.
1.4. Договір Публічної оферти вважається укладеним з моменту підтвердження реєстрації.
1.5. ТОВ «АМАДЕО» залишає за собою право вносити зміни в Договір в односторонньому порядку, шляхом публікації змін на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту публікації, якщо інший строк не визначений додатково при їх публікації.
1.6. У випадку, якщо Користувач/Покупець не досяг 16 років, перед тим, як залишати свої персональні дані та продовжувати користуватися Сайтом, а також оформлювати замовлення, він має повідомити батьків або опікунів умови даної Оферти та Політики конфіденційності. Передача такою особою персональних даних та/або оформлення Замовлення буде розцінено як отримання згоди батьків/опікунів та наявність у особи прав на вчинення таких правочинів.

 

2. Інформація про Товар, ціна Товару
2.1. Представлені фото-зразки містять один та більше видів товару певного артикулу та текстову інформацію про артикул, доступні розміри, вартість за одиницю товару та інше.
2.2. Вартість товару, представленого на Сайті вказана в гривні з урахуванням ПДВ.
2.3. Відомості, розміщені на сайті https://e-pandora.ua/ мають виключно інформативний характер. 

 

3. Порядок оформлення Замовлення

3.1. Користувач/Покупець має самостійно оформити Замовлення на будь-який товар, який є доступним для Замовлення на Сайті.
3.2. У випадку відсутності Замовленого товару, Представник ТОВ «АМАДЕО» зобов’язаний довести до відома Користувача/Покупця таку інформацію за допомогою засобів зв’язку, залишених Користувачем/Покупцем при реєстрації на Сайті.
3.3. У випадку відсутності Замовленого товару Користувач/Покупець має право замінити його на Товар аналогічної моделі або анулювати замовлення.
3.4. Користувач/Покупець має право скасувати замовлення зателефонувавши на номер Гарячої лінії.

 

4. Доставка та оплата товарів
4.1. Доставка товарів, замовлених на Сайті, здійснюється службами доставки по території України відповідно до умов, вказаних на сайті в розділі «Оплата та доставка» або шляхом самовивозу із зазначеного при Замовленні магазину за умови підтвердження наявності Товару у відповідному магазині. Доставка здійснюється за рахунок ТОВ «АМАДЕО».
4.2. Разом із Замовленням Покупцю надаються передбачені чинним законодавством документи.
4.3. При отриманні Товару Покупець зобов’язаний перевірити товар за кількістю, якістю, асортиментом та комплектністю.
4.4. Фактом приймання від перевізника Товару Покупцем є проставлення підпису у накладній.
4.5. У випадку, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі – «Компанії-перевізники»), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Компаній-перевізників.
4.6. Ризик випадкової загибелі та/або випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення.
4.7. Замовлення може бути оплаченим шляхом:
- готівкого розрахунку;
- безготівкового розрахунку через платіжну систему Liqpay;
- безготівкового розрахунку через сервіс «Оплата частинами» від ПриватБанк;
- безготівкового розрахунку через сервіс «Оплата частинами» від Монобанк.


5. Гарантії та повернення Товару
5.1. Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 року № 1023-XII та Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (Додаток № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну, поверненню»).*
5.2. Гарантія на ювелірні вироби Pandora,  які представлені на Сайті, становить 2 (два) роки з дня продажу та діє за умови пред’явлення розрахункового документа на Товар. Гарантія на супутні товари (шкатулки для зберігання виробів, набори по догляду за виробами і т.д.) становить 30 днів, якщо інше не вказано на упаковці товару.
5.3. Вироби, що мають сліди механічного пошкодження або неправильної експлуатації, ремонту/обміну в гарантійний термін не підлягають. З правилами експлуатації можна ознайомитись у розділі Сайту «Питання та відповіді»

* В межах Програми лояльності ТОВ «АМАДЕО» Покупцям може бути надана можливість обміну товару належної якості. З умовами повернення можна ознайомитись в розділі Сайту «Обмін та повернення».

 

6.Права та обов’язки  ТОВ «АМАДЕО»
6.1. ТОВ «АМАДЕО» має право:
6.1.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити у оформленні Замовлення/продажі та доставці Товарів) у випадку порушення Користувачем/Покупцем умов Публічної оферти;
6.1.2. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари. У будь-якому випадку, ціна Товару підтвердженого ТОВ «АМАДЕО» Замовлення залишається незмінною;
6.1.3. У разі відсутності замовлених Користувачем/Покупцем Товарів, останній вправі виключити зазначений Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця одним із наступних способів:
-направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації;
- дзвінком уповноваженої особи на вказаний Користувачем/Покупцем номер телефон;
- смс повідомленням на вказаний Користувачем/Покупцем номер телефону.
6.1.4. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами-партнерами Продавця.
6.1.5. Відповідно до умов цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності, надсилати на адресу електронної пошти Користувачів електронні листи з інформацією про новини, рекламні заходи, маркетингові активності, інші комерційні пропозиції ТОВ «АМАДЕО»;
6.1.6. Організовувати доставку Замовлень, залучаючи до надання послуг з доставки третіх осіб.
6.2. ТОВ «АМАДЕО»  зобов’язується:
6.2.1. Після здійснення підтвердження Замовлення, виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;
6.2.2. Доставити Товари відповідно до оформленого Замовлення та умов Публічної оферти;
6.2.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару під час його пакування та підготовки до доставки;
6.2.4. Дотримуватися умов Політики конфіденційності, розміщеної на Сайті;
6.2.5. Забезпечити Користувачам/Покупцям можливість відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ТОВ «АМАДЕО», що направляються останнім на адресу електронної пошти або номер мобільного телефону, що були вказані при реєстрації на сайті.

 

7. Права та обов’язки Користувача/Покупця
7.1. Користувач/Покупець має право:
7.1.1. Обирати Товари, оформлювати та направляти Замовлення на відповідних сторінках Сайту;
7.1.2. Вимагати від ТОВ «АМАДЕО» виконання обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою;
7.1.3. Відмовитись від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ТОВ «АМАДЕО», що направляються останнім на адресу електронної пошти Користувача.
7.2. Користувач/Покупець зобов’язується:
7.2.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями Сайту;
7.2.3. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення;
7.2.4. Належним чином оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення;
7.2.5. При реєстрації та/або при оформленні Замовлення надати ТОВ «АМАДЕО» повну та актуальну інформацію, що необхідна для здійснення доставки Замовлення. Користувач/Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих або неповних відомостей, що спричинило неможливість належного виконання ТОВ «АМАДЕО» своїх зобов'язань перед Клієнтом/Покупцем.
7.2.6. При одержанні Замовлення впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару – зафіксувати всі відмінності в Акті, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила доставку Замовлення.
7.2.7. Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників до моменту оформлення Замовлення.

 

8. Відповідальність сторін. Порядок вирішення спорів.
8.1. ТОВ «АМАДЕО» не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та можливі перебої в мережі передачі даних  (в тому числі, але не виключено глобальної мережі Інтернет), за допомогою яких здійснюється доступ до Сайту.
8.2. Будь-яка скарга або претензія Користувача/Покупця має бути оформлена в письмовій формі. ТОВ «АМАДЕО» будуть прийняті усі необхідні заходи щодо задоволення скарги/претензії Користувача/Покупця, якщо така скарга/претензія буде обґрунтованою та оформленою відповідно до чинного законодавства України.
8.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді відповідно до чинного законодавства України.
 

9. Форс-мажор.
9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли ані передбачити, ані попередити.
9.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде відповідний документ, виданий уповноваженим Торгово-промисловою палатою України або іншим належним чином уповноваженим державним органом.


10. Застереження щодо збору та обробки персональних даних.
10.1. При акцепті договору Користувач/ Покупець надає свою згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297- VI « Про захист персональних даних» та Правил конфіденційності.
10.2. Надана Користувачем/Покупцем інформація використовується при обробці Замовлення, а також для надання Користувачу/Покупцю комерційних пропозицій ТОВ «АМАДЕО».
10.3. Особисті відомості можна змінити, оновити або видалити в будь-який час в розділі «Особистий кабінет».
10.4.  Погоджуючись з умовами, Користувач надає згоду на збір і обробку будь-якими способами своїх персональних даних, а саме: включення до баз даних, зокрема й передання, в тому числі транскордонне, своїх персональних даних підприємству ТОВ «АМАДЕО» та іншим третім особам, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення, використання, знищення персональних даних, з метою пов'язаних з можливістю надання інформації про товари і послуги, які потенційно можуть становити інтерес, надсилання інформації рекламного характеру, а також з метою збору і обробки статистичної інформації та проведення маркетингових досліджень, що не суперечать законодавству України. Також Користувач підтверджує, що в майбутньому не буде мати ніяких претензій до вище вказаних осіб щодо використання своїх персональних даних, з метою, викладеною вище.
10.5. ТОВ «АМАДЕО» не несе відповідальності за порядок збору та обробки персональних платіжними системами, які використовуються при безготівковому розрахунку за товар через систему Liqpay.

 

11. Інше
11.1. До відносин між Користувачем/Покупцем та ТОВ «АМАДЕО» застосовуються положення чинного законодавства України.
11.2. Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту, можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Користувач повинен звернутися за номером Гарячої лінії.
11.3. ТОВ «АМАДЕО» може здійснювати аудіо фіксацію розмов на Гарячій лінії, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів / Покупців про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись ТОВ «АМАДЕО» для реалізації останнім своїх прав та законних інтересів, а також з метою підвищення якості надання послуг тощо.
ТОВ «АМАДЕО» керується твердженням, що Користувач / Покупець, який не згоден з аудіо фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з оператором Гарячої лінії після отримання повідомлення про здійснення аудіо фіксування.
11.4. ТОВ «АМАДЕО» залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію, представлену на Сайті.

Правила Програми лояльності "Pandora Club"
Правила Програми лояльності "Pandora Club"

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом Генерального директора

ТОВ «АМАДЕО»

№205/А-01-01/2022/3 від  01.09.2022

 

Правила Програми лояльності «Pandora Club»

  1. Основні терміни та визначення
    1.1 Програма лояльності «Pandora Club» (далі Програма) – комплексна система заходів, що регулює взаємовідносини між Організатором Програми лояльності «Pandora Club» та Учасниками Програми лояльності «Pandora Club», в рамках якої учасники мають можливість накопичувати бонуси та отримувати винагороди.
    1.2 Організатор Програми лояльності «Pandora Club» (далі Організатор) – юридична особа, яка організувала Програму та володіє винятковими правами на управління та розвиток Програми, а також її уповноважені представники. Організатором Програми є ТОВ «АМАДЕО», 01033, м. Київ, бульвар Лесі Українки, буд.17.
    1.3 Учасники Програми лояльності «Pandora Club» (далі Учасник(и)) – фізична особа, яка є резидентом України та досягла 18 років, надала свою згоду на участь у програмі шляхом заповнення та підписання анкети Учасника Програми лояльності «Pandora Club» далі Анкета), або вказавши інформацію при реєстрації на сайті e-pandora.ua однозначно погоджується з Правилами Програми лояльності «Pandora Club» та немає будь-яких обмежень щодо такої участі.
    1.4 Карта Учасника Програми лояльності «Pandora Club» (далі Карта Учасника) – віртуальна карта Учасника Програми лояльності «Pandora Club» в інформаційній системі Організатора. Номер Карти Учасника відповідає номеру стільникового телефону Учасника, вітчизняного оператора стільникового зв’язку, який був вказаний при заповненні Анкети.
    1.5 Анкета Учасника Програми лояльності «Pandora Club» (далі Анкета) – реєстраційна форма, що заповнюється Учасником і є підтвердженням бажання особи стати Учасником Програми, а також підтвердженням згоди Учасника з Правилами Програми лояльності «Pandora Club» і згоди на зберігання, обробку будь-якими способами, вказаними у п.3.3. даних Правил/Анкеті та використання Організатором Програми персональних даних Учасника, зазначених ним при заповнені Анкети.
    1.6 Рахунок Учасника – сукупність даних в обліковій системі Організатора Програми, що містить інформацію про Учасника Програми (мобільний телефон, П.І.Б., дату народження, стать та інші дані, які Учасник програми лояльності заповнив в Анкеті) та інформацію про отримані і використані Учасником бонуси.
    1.7 Бонус – умовна одиниця виміру у Програмі, що нараховується на Рахунок Карти Учасника та може бути використана Учасником для отримання знижки при здійсненні покупок на умовах, передбачених Програмою.

 

  1. Загальні положення
    2.1
    Програма є договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України.
    2.2 Програма не є азартною грою, лотереєю, послугою в сфері ігорного бізнесу.
    2.3 Програма діє у всіх торгових точках ТОВ «АМАДЕО» (інформація про адреси магазинів розміщена в Додатку №1 до Правил Програми лояльності «Pandora Club» та в інтернет-магазині e-pandora.ua.

 

  1. Правила участі та реєстрації в програмі
    3.1 Учасником Програми може бути тільки фізична особа, яка здійснила покупку, незалежно від суми, в торгових точках «АМАДЕО» або інтернет-магазині e-pandora.ua та коректно заповнила обов’язкові поля Анкети Учасника і погодилась з умовами Правил Програми лояльності «Pandora Club».
    3.2 Учасник Програми має право зареєструвати для себе тільки одну Карту Учасника.
    3.3 Учасник Програми має право використовувати бонуси при здійсненні покупок лише з картою в статусі «Зареєстрована», що означає що Учасником при реєстрації карти була надана коректно заповнена та завірена підписом Учасника Анкета Організатору. Підписом Учасник засвідчує, що Учасник ознайомився та погодився з Правилами Програми лояльності «Pandora Club» та змінами, що можуть до них вноситись, і зобов'язується їх виконувати. Так само підписом Учасник засвідчує свою згоду на обробку персональних даних, а саме: включення до баз даних, зокрема й передання, в тому числі транскордонне, персональних даних підприємству ТОВ «АМАДЕО» та іншим третім особам із метою систематизації, включення їх до баз даних, надсилання інформації рекламного характеру та будь-яких інших цілей, що не суперечать законодавству України. Обробка Анкети здійснюється протягом 15 календарних днів після надання Учасником заповненої анкети Організатору Програми.
    3.4 Ознайомитись з Правилами Програми лояльності «Pandora Club» можна в торгових точках ТОВ «АМАДЕО» та на сайті https://e-pandora.ua/.
    3.5 Основним ідентифікатором Учасника в Програмі є номер стільникового телефону, який був вказаний в Анкеті при реєстрації в Програмі.
    3.6 Програма розрахована виключно для використання фізичними особами, Бонуси Програми не можливо передавати, продавати, отримати за них грошову компенсацію або вилучати/обмінювати будь-якими іншими способами.
    3.7 Учасник має право припинити свою участь у програмі в будь-який час шляхом письмового повідомлення на адресу: 04050, місто Київ, вулиця Пимоненка, 13, корпус 7В, БЦ «Форум», ТОВ «АМАДЕО», а також, зателефонувавши на гарячу лінію 0800300325 або написавши листа за електронною поштою [email protected]. Після того, як Організатор програми отримає таке повідомлення, членство Учасника в програмі припиняється, картка та рахунок Учасника блокуються, а бонуси анулюються.
    3.8 У випадку потреби блокування Карти Учасника необхідно зателефонувати на гарячу лінію 0800300325 або надіслати повідомлення на [email protected] для блокування Карти Учасника. Блокування Карти Учасника можливе тільки за умови, якщо Учасник знає номер картки (номер стільникового телефону Учасника) та прізвище, ім’я, по-батькові та інші персональні дані, що заповнювались Учасником в анкеті для участі в Програмі. Для розблокування Карти Учасник має звернутися в будь-який магазин ТОВ «АМАДЕО», де діє програма, з паспортом або іншим посвідченням особи, що містить фотографію та надати заяву про розблокування Карти Учасника. Організатор не несе відповідальності за операції здійснені до блокування Карти Учасника.
    3.9 У разі зміни номера стільникового телефону Учаснику необхідно звернутися до будь-якого магазину Організатора Програми з відповідним зверненням. Необхідно сповістити номер стільникового телефону, якій потрібно змінити, працівнику торгової точки та надати посвідчення особи (паспорт або права) для підтвердження особи власника Карти Учасника. За наявності необхідних даних працівник торгової точки реєструє заявку на зміну номеру Карти Учасника (номера стільникового телефону). При зміні номера Карти Учасника (номера стільникового телефону) всі бонуси та інші умови, які діяли на попередній карті, зберігаються.
    3.10 Організатор Програми залишає за собою право призупинити або припинити участь у Програмі будь-якого Учасника Програми без попереднього повідомлення шляхом блокування Карти та бонусного рахунка Учасника, анулювання накопичених бонусів у випадках, якщо Учасник:
    - Порушує Правила Програми та/або інші угоди між Учасником і Організатором програми;
    - Надає Організатору Програми недостовірні відомості або інформацію, що вводить в оману;
    - Здійснює шахрайські та/або недобросовісні дії з карткою та/або балансом бонусів. Наявність шахрайських та/або недобросовісних дій може бути визначена одноосібно Організатором Програми та не підлягає оскарженню.
    3.11При здійсненні покупок з використанням Карти Учасника у чеку не надається знижка або інші винагороди, що передбачені будь-якими іншими картами.

 

  1. Правила нарахування бонусів.
    4.1 Учасник Програми при здійсненні покупок накопичує бонуси, які згодом можуть бути використані відповідно до Правил Програми лояльності «Pandora Club». Нарахування бонусів здійснюється виключно за особисті покупки Учасника Програми та на суму яка була фактично сплачена за товар. Бонуси нараховуються за кожну повну гривню сплачену учасником за товар. Розмір нарахування бонусів не може перевищувати 3% від сплаченої суми*
    *(Категорії товарів та граничний відсоток бонусів вказаний у внутрішніх нормативних документах (наказах))
    4.2 Для зарахування бонусів покупець зобов’язаний коректно назвати номер власної Карти Учасника (номер стільникового телефону) співробітнику торгової точки до сплати чеку, або вказавши його при оформленні замовлення в інтернет-магазині e-pandora.ua. Співробітник не несе відповідальності за відсутність нарахування бонусів, якщо покупець не сповістив про наявність в нього Карти Учасника Програми.
    4.3 Нарахування додаткових бонусів або інші спеціальні пропозиції для Учасників Програми регулюються умовами спеціальних акцій, але не відміняють Правила Програми лояльності «Pandora Club», а є доповненням до них.
    4.4 Бонуси стають доступними для використання на 15-й календарний день після нарахування на бонусний рахунок Карти Учасника. Документом, що підтверджує нарахування бонусу на рахунок Учасника, є оригінал касового чеку з інформацією про нарахований бонус і номер Карти Учасника, яка була використана під час купівлі товару за вказаним касовим чеком.
    4.5 Бонуси накопичуються впродовж всього періоду дії програми.
    4.6 Термін дії бонусу становить 1 календарний рік. Після закінчення терміну дії бонусів вони анулюються і не підлягають подальшому використанню та/або відновленню.
    4.7 Бонуси не нараховуються на частину чеку, що сплачена бонусом та/або подарунковою картою.
    4.8 Організатор залишає за собою право змінювати умови нарахування бонусів та перелік товарів, при купівлі яких бонуси не нараховуються.
    4.9 Організатор має право списувати з рахунку Учасника Програми бонуси, зараховані помилково, пов’язані з покупкою, що була скасована, у випадку повернення товару, а також у разі виявлення шахрайства та/або недобросовісних дій з карткою та/або балансом бонусів.
    4.10 У випадку повернення Учасником придбаного ним товару, нараховані за товар бонуси списуються з бонусного рахунку Карти Учасника.
    4.11 Бонуси зараховуються на бонусний рахунок Карти Учасника програми за умови, якщо для цього у магазині є всі необхідні технічні та/або інші можливості: присутній Інтернет зв’язок, електроенергія, справно працює програмне забезпечення. У випадку, якщо відсутні необхідні технічні та/або інші можливості для нарахування бонусів, бонуси будуть зараховані на рахунок Учасника програми після відновлення необхідних можливостей.

 

  1. Правила використання бонусів.
    5.1 Учасник Програми має право використовувати бонуси, накопичені на його рахунку Учасника, як знижку при купівлі товарів у мережі магазинів ТОВ «АМАДЕО» або в інтернет-магазині e-pandora.ua, в яких діє програма. Використання бонусів здійснюється виключно за умови надання Учасником номеру власної Карти Учасника до моменту здійснення розрахунку за покупки на касі.
    5.2 Використання бонусів можливо тільки у випадку, якщо Учасник Програми заповнив всі обов’язкові поля Анкети, підписав її та надав Організатору Програми, а Організатор обробив заповнену Анкету.
    5.3 Використання бонусів здійснюється за наступною формулою: 1 бонус = 1 гривня знижки.
    5.4 Використання бонусів у чеку здійснюється після sms-верифікації за номером мобільного телефону Учасника. Здійснюється автоматична відправка sms-повідомлення з кодом підтвердження (чотиризначний код) на номер телефону, вказаний в анкеті учасника. У разі успішного підтвердження коду верифікації здійснюється продаж товару з використанням бонусів
    5.5 Учасник Програми може використати при купівлі товарів тільки доступні для використання бонуси. Бонус стає доступним для використання через 15 календарних днів з дати його зарахування на бонусний рахунок Карти Учасника.
    5.6 Сума бонусів, яка може бути використана як знижка в одному чеку, визначається Учасником програми в залежності від кількості доступних для використання бонусів на рахунку Учасника та суми чеку. Максимальна знижка за рахунок бонусів не повинна перевищувати 50% від суми чека*. Списання бонусів з бонусного рахунку Карти Учасника відбувається в хронологічному порядку в залежності від дати їх нарахування та активації.
    * якщо в чеку 2 та більше товарів знижка за рахунок бонусів пропорційно розподіляється між всіма товарами в чеку.
    5.7 Кожен бонус може бути використаний лише один раз.
    5.8 Бонуси не можуть бути використані на купівлю подарункового сертифікату та послуги. Бонуси не можуть бути використані при купівлі товару в кредит.
    5.9 Організатор залишає за собою право змінювати умови використання бонусів та перелік товарів, при купівлі яких Учасник не може використати накопичені бонуси.
    5.10 Бонуси не мають готівкового вираження та не дають права на одержання їх у грошовому еквіваленті.
    5.11 Бонуси, що нараховані на бонусний рахунок Карти Учасника, не можуть бути продані, передані або відступлені іншій особі чи використані іншим чином, окрім як у порядку, передбаченому Правилами Програми лояльності «Pandora Club».
    5.12 У випадку повернення Учасником придбаного ним товару, сума бонусів, що були використані при купівлі товару, повертається на рахунок Учасника.
    5.13 Учасник Програми має можливість перевірити суму накопичених на рахунку Учасника бонусів та термін їх дії, зателефонувавши на номер гарячої лінії 0800200325 або надіслати повідомлення на [email protected] та назвавши номер Карти та прізвище, ім’я, по-батькові та інші персональні дані, що заповнювались Учасником в анкеті для участі в програмі.
    5.14 Бонуси можуть бути використані Учасником Програми за умови, якщо для цього у магазині є всі необхідні технічні та/або інші можливості: присутній Інтернет зв’язок, електроенергія, справно працює програмне забезпечення.

 

 

  1. Інші умови
    6.1 Організатор програми на свій розсуд має право вносити будь-які зміни в діючі Правила Програми лояльності «Pandora Club» в будь-який час, про що повідомляє Учасників Програми про шляхом розміщення відповідної інформації у мережі магазинів ТОВ «АМАДЕО» та/або на сайті Організатора. Слідкувати за змінами в Правилах та Умовах Програми лояльності «Pandora Club» є обов’язком Учасника.
    6.2 Організатор залишає за собою право призупинити або припинити програму в будь-який час, повідомивши про це Учасників програми за 1 календарний місяць, шляхом розміщення відповідної інформації у мережі магазинів ТОВ «АМАДЕО» та/або на сайті Організатора.
    6.3 Повідомлення вважається направленим Учаснику, якщо воно було розміщене на сайті Організатора та/або у мережі магазинів ТОВ «АМАДЕО».
    6.4 Організатор залишає за собою право відмовити будь-кому в участі у програмі за своїм розсудом, без будь-яких негативних наслідків для себе, а також залишає за собою право приймати рішення щодо всіх спірних питань, пов’язаних з програмою, керуючись цими правилами та вимогами чинного законодавства України.
    6.5 Учасник програми своїм підписом, залишеним в анкеті, підтверджує, що ознайомлений та згодний з Правилами програми та надає добровільну згоду на обробку будь-якими способами своїх персональних даних, а саме включення до баз даних, зокрема й передання, в тому числі транскордонне, своїх персональних даних ТОВ «АМАДЕО» та іншим третім особам з метою систематизації, включення їх до баз даних, надсилання інформації рекламного та/або не рекламного характеру і/чи будь-яких інших цілей, що не суперечать законодавству України. Своїм підписом Учасник програми підтверджує, що ознайомлений з правами, котрі стосуються персональних даних, а також підтверджує, що ТОВ «АМАДЕО» й інші треті особи звільнені від зобов’язання направляти на адресу Учасника письмове повідомлення про права, мету збору даних і осіб, яким передаються персональні дані. Також Учасник програми підтверджує, що в майбутньому не буде мати ніяких претензій до вищевказаних осіб щодо використання свої персональних даних, зазначених в анкеті, з метою, викладеною вище.

 

 

 

Додаток №1 до Правил Програми лояльності «Pandora Club»

 

Адреси магазинів, де діє Програма лояльності «Pandora Club»

 

Київ

ТРЦ "Respublika Park", Кільцева дорога, 1

ТРЦ "Гулівер", пл. Спортивна, 1-А

ТРЦ "Лавина Мол", вул. Берковецька, 6Д

ТЦ "Аладдін", вул. Гришка, 3А

ТРЦ "Дрім Таун", просп. Оболонський, 1Б

ТРЦ "Проспект", вул. Гната Хоткевича, 1В

ТРЦ "Універмаг Україна", пл. Перемоги, 3

ТРЦ "Космополіт", вул. Вадима Гетьмана, 6

ТРЦ "Скай Мол", просп. Генерала Ватутіна, 2т

ТРЦ “Ocean Plaza”, вул. Антоновича, 176

ТЦ "Глобус", вул. Майдан Незалежності 1

ТРЦ "Караван", вул. Лугова, 12

ТРЦ "Рівер Мол", Дніпровська Набережна, 10в

ТРЦ "Retroville", проспект Правди, 47

ТРЦ “Blockbuster Mall”, просп. Степана Бандери, 36

Дніпро

ТЦ «Пассаж», просп. Дмитра Яворницького, 50

ТРЦ "Мост Сіті", вул. Королеви Єлизавети ІІ, 2

ТРЦ "Караван", Дніпропетровська обл., Дніпровський район, територія Слобожанської селищної ради,
комплекс будівель та споруд 17

ТРЦ "Дафі", бульвар Зоряний, 1А

Одеса

ТРЦ "Сіті Центр", просп. Маршала Жукова, 2

ТЦ "Європа", вул. Дерибасівська, 21

ТРЦ "Фонтан Скай", пров. Семафорний, 4е

ТРК «Рів'єра», Південна дорога, 101А

Харків

ТРЦ "Французький бульвар", вул. Академіка Павлова, 44Б

ТРЦ “Дафі”, вул. Героїв Праці, 9

ТРЦ "Nikolsky", вул. Пушкінська, 2А

Запоріжжя

ТРЦ "Сіті Мол", вул. Запорізька, 1Б

Львів

ТРЦ "Форум Львів", вул. Під Дубом, 7Б

ТРЦ "Вікторія Гарденс", вул. Кульпарківська 226А

ТРЦ "Кінг Крос Леополіс", с. Сокільники, вул. Стрийська, 30

Вінниця

ТЦ «Скай Парк», вул. Оводова, 51

ТРЦ "МегаМолл", вул. 600-річчя, 17

Полтава

ТРЦ «Екватор», вул. Ковпака, 26

Кривий Ріг

ТРЦ "Сонячна Галерея", пл. 30-річчя Перемоги, 1

Чернігів

ТРЦ "Голівуд", вул. 77-ї Гвардійської Дивізії 1В

Черкаси

ТРЦ "Любава", бул. Шевченка 208/1

Житомир

ТЦ "Глобал", вул. Київська 77

Луцьк

ТРЦ "ПортCity", вул. Сухомлинського, 1

Івано-Франківськ

ТЦ "Арсен", вул. Миколайчука, 2

Суми

ТЦ "Мануфактура", вул. Харківська 2/2

Тернопіль

ТЦ "Подоляни", вул. Текстильна, 28ч

Рівне

ТРЦ "Злата Плаза", вул. Короленка,1

Хмельницький

ТРЦ "Оазис", провулок Степана Бандери, 2a

Чернівці

ТРЦ "Депот", вул. Головна, 265-а

Буча

ТРЦ "Avenir Plaza", бульвар Леоніда Бірюкова, 2

Ужгород

ТРЦ “Pannonia”, площа Поштова, 4-а

Миколаїв

ТРЦ "Сіті Центр", просп. Центральний, 98

 

 

Категорії

Прикраси Pandora

Виготовлені з увагою до кожної деталі та дбайливо довершені вручну. Прикраси від Pandora - це ваші особливі історії, збережені у ювелірних виробах
Останні надходження
Браслети
Намистини
Намисто, кулони, ланцюжки
Каблучки
Сережки
search offline no internet